HTML

A Toyotánál nem értik a mémet

2013.01.29. 01:02 blattvala

A Toyota önmém kampányba fogott, bár a végeredmény alapján úgy tűnik, nem igazán érthették, mi az mém, mire való, meg hogy úgy általában a nevetéshez poén is kell.

Szólj hozzá!

Címkék: média marketing kampány reklám humor autó paródia poén toyota mém meme

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamalo.blog.hu/api/trackback/id/tr635050309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása